Εκπαιδευτικό υλικό


γατα

ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ

goglelg

 

χαρτμ

 

2015-05-02 10 31_39-Έγγραφο1 - Microsoft Word Starter

 

onepartanalytik

 

analytdyo

 

 

2015-05-03 08 49_29-Έγγραφο1 - Microsoft Word Starter

 

 

 

 

 

 

 

Αξιοποίηση του wordle στην τάξη •PDF• •Εκτύπωση• •E-mail•
Νήπια
••Τρίτη•, 10 •Δεκέμβριος• 2013 08:05•

roudolf to_elafaki

    

    Κάναμε σύννεφο την πρώτη στροφή του αγαπημένου μας τραγουδιού "Ρούντολφ το ελαφάκι" (όχι όλο το τραγούδι, γιατί είναι η πρώτη φορά που το κάνουμε και τα παιδιά δεν έχουν εξοικειωθεί )

     μετρήσαμε τις λέξεις

    προσπαθήσαμε να διαβάσουμε όποιες μπορούμε

    κόψαμε τις λέξεις  

  τις βάλαμε στη σωστή σειρά (τραγουδώντας τη στροφή ψάχναμε τη λέξη) και τις κολλήσαμε 

                                                ποίημα Ρούντολφ

μιλήσαμε για την ομοιοκαταληξία  ελαφάκι-βραδάκι,ταπεινή-φωτεινή (ελαφάκι βρες μέσα στο ποίημα άλλη μια λέξη που τελειώνει σε -άκι .....)

          wordrou        

προσθέσαμε και το σύννεφο λέξεων με όλο το τραγούδι και παρατηρήσαμε πως έχει περισσότερες λέξεις.Εντοπίσαμε σε αυτό τις λέξεις της πρώτης στροφής.Ήταν λίγο δύσκολο,δεν το ολοκληρώσαμε,όμως το δοκιμάσαμε...

   xristougenna 1             XRISTOYG  

Δυο σύννεφα λέξεων με θέμα :ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (αναγνωρίζω γνωστές λέξεις - τις διαβάζω)

Ετοιμάζουμε τις κάρτες γι τις γιορτές ."Αν μπορούσες να κάνεις μόνο γι ευχή γι όλους όσους αγαπάς ποια θ ήταν;"

Οι ευχές ήταν:αγάπη, ειρήνη.χαρά γέλιο,ευτυχία ,λεφτά

yei           ygeia

  Κάναμε τα....συννεφάκια και διαβάσμε τις λέξεις.

             13 Δεκεμβρίου (πρόγραμμα ως τις 10:00μετά επιμόρφωση από τις 10:00-14:00)

  Η μάγισσα Φρικαντέλα ήταν σήμερα η πρωταγωνίστρια των δραστηριοτήτων μας.Το γνωστό      παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά δεν μας διασκέδασε απλά,αλλά ήταν η αφόρμηση για να      γράψουμε ένα ποίημα...

Ας  τα πάρουμε τα γεγονότα με τη σειρά.

                                           askisifrikant

 Είχαμε δύο φυλλάδια ένα με εικόνες και ένα με λέξεις,με πρωταγωνίστρια τη  Φρικαντέλα.Παρατηρήσαμε στο πρώτο φυλλάδιο τιις εικόνες ,τις μετρήσαμε και είπαμε τι    βλέπουμε.

   Διαφάνεια32      Διαφάνεια31

 Μετά πήραμε το δεύτερο, που είχε μόνο λέξεις.Τα νήπια συλλάβησαν όσες μπορούσαν και με λίγη  βοήθεα τις διαβάσαμε όλες .Κόψαμε όλες τις λέξεις και τις κολλήσαμε στο πρώτο φυλλάδιο κάτω  από την αντίστοιχη εικόνα.Οι περισσότερες λέξεις είχαν κατάληξη -έλα , μόνο αυτές τις ενώσαμε  με τη λέξη εικόνα Φρικαντέλα που ήταν στο κέντρο.

 Δύο από τα νήπια ανέλαβαν να γράψουν στο word  όλες τις λέξεις με την κατάληξη -ερα (μας  ξέφυγε η ....κορδέλα ,όταν το πρόσεξα ήταν αργά και ένα παιδάκι μου είπε "ήταν ατύχημα "  κάποια δεσποινίδα  πρόσθεσε "συμβαίνουν και αυτά, τι να κάνουμε!")

 

frikan1
frikant2
frikant3
frikant4
frikant5
1/5 
start stop bwd fwd

 Aκολούθησε το... αγαπημένο μου συννεφάκι.

ELA         MASELA

 Κόψαμε τις λέξεις πήραμε από μία , καθήσαμε στη γωνιά της παρεούλας και άρχισα εγώ:

 Μία κρύα μέρα  συνάντησα τη Φρικαντέλα

 που κρατούσε μια ....ομπρέλα 

 είχε φάει μια  ...καραμέλα και της έφυγε η ...μασέλα

 τότε μια καλή ...κοπέλα  της έδωσε μια ... αλμυρή σαρδέλα

Επειδή είχαμε πολλές προτάσεις ...

Μια όμορφη κοπέλα

που τη λέγαν Φρικαντέλα

έφαγε μια σαρδέλα

και μετά μια καραμέλα

έφαγε και μια ομπρέλα

και της έσπασε η μασέλα

 

 

 

•Τελευταία Ενημέρωση στις ••Παρασκευή•, 13 •Δεκέμβριος• 2013 17:45••
 
 

σψηγρ 1     

yahoo.gr

rain

bubbl

aerostato

quizle

ssssccccra

2015-11-03 20 50_34-Κοινότητα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Αιγαίου_ Είσοδος στο δικτυακό τόπο