το σώμα : η... "τελειότερη μηχανή"
Κάνω κλικ στην εικόνα για να δω το βίντεο
κάνω κλικ στην εικόνα για να δω το βίντεο
το σώμα μου,μου ανήκει
ο κανόνας των εσωρούχων
το μυστικό της Νίκης
κάνε κλικ στην εικόνα...
Όταν ακούω τις λέξεις : κεφάλι -σώμα μου έρχονται στο νου οι λέξεις
Τα παιδιά μελετούν το υλικό
Όλοι οι άνθρωποι έχουμε σκελετό,όσο πιο ψηλός είναι κάποιος τόσο πιο ψηλός είναι και ο σκελετός του
εσείς έχετε το ίδιο ύψος;
μετράμε το ύψος μας στο αναστημόμετρο και το βάρος μας στη ζυγαριά
Σκελετό δεν έχει μόνο ο άνθρωπος,αλλά και τα περισσότερα ζώα.
Ιστοεξερεύνηση: Με τη βοήθεια της κάρτας τα παιδιά (και με λίγη βοήθεια )αποθηκεύουν εικόνες σε ένα φάκελο ,στην επιφάνεια εργασίας στη συνέχεια με σχετική επεξεργασία έχουμε τις παρακάτω εικόνες όπου:
βλέπουμε σκελετούς και προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιου ζώου είναι ο καθένας από αυτούς
παρατήρησε τους δύο σκελετούς .Ποιος είναι του ανθρώπου και ποιος του χιμπατζή;
Πώς το κατάλαβες;Συγκρίνω τους δύο σκελετούς.
Περιεργάζομαι το σκελετό.Διαβάσαμε πως ο σκελετός αποτελείται από 206 οστά!!!
συναρμολογήσαμε σκελετούς
βγάλαμε στην αυλή το σκελετό και παίξαμε γύρω γύρω όλοι στη μέση ο ... Σκελετούλης!
χορέψαμε το τραγούδι
είδαμε στο διαδίκτυο εικόνες από τα εσωτερικά όργανα ...
το πεπτικό σύστημα
τα αναγνωρίσαμε ,βγάλαμε και τα ξανατοποθετήσαμε στη σωστή θέση , το κάθε όργανο
και κάπου καλά κρυμμένο βρήκαμε το μεγάλο ..."αφεντικό" τον εγκέφαλο
το βιβλίο που δια βάσαμε ,μας έμαθε πολλά ...
είδαμε την εικόνα και συζητήσαμε
μάθαμε τι πρέπει να τρώμε για να έχουμε υγιή εγκέφαλο
και τι να αποφεύγουμε
έτσι φτάσαμε και στο επάγγελμα του γιατρού...και μιλήσαμε για τις ειδικότητες
και φυσικά παίξαμε το γιατρό...
στο τέλος λύσαμε τα αινίγματα απαντήσαμε σε ερωτήσεις...κάνε κλικ ,
για να παίξεις και συ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ( ΣΩΣΤΟ - ΛΑΘΟΣ )
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ( ΣΩΣΤΟ - ΛΑΘΟΣ )
|