Συζήτηση για τις έννοιες : παρελθόν- παρόν- μέλλον
φύλλα εργασίας
Παραμύθι
Συζήτηση για τον καιρό ,τα μέσα θέρμανσης και τα χειμωνιάτικα ρούχα
κάνε κλικ στην εικόνα για να ...δημιουργήσεις ομίχλη
Μετακινείς την μπίλια
της θερμοκρασίας , της υγρασίας , του αέρα
και βλέπεις πότε δημιουργείται και πότε διαλύεται η ομίχλη
Δυναμική οπτική αναπαράσταση, σχετικά με το φαινόμενο της ομίχλης.
Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εμπειρική κατανόηση
των συνθηκών που προκαλούν το φαινόμενο.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να μεταβάλουν
τις καιρικές συνθήκες (θερμοκρασία, υγρασία, ένταση ανέμου)
και να παρατηρήσουν πότε δημιουργείται και πότε διαλύεται η ομίχλη.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ :ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΡΟΥΧΑ
Φύλλο εργασίας
Αντιστοιχίζω την εικόνα με τη λέξη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ : ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
ΚΡΕΜΑΛΑ
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
Φύλλο εργασίας
Συμπληρώνω τις λέξεις με τη βοήθεια του πίνακα αναφοράς
Πόσα από τα παρακάτω ζώα γνωρίζεις;
Προσπάθησε να διαβάσεις τα ονόματά τους.
Θα πάω για αρκούδες
παιχνιδοτράγουδο
Διαβάζω τις λέξεις:
τοποθετήσαμε τις κάρτες στο χώρο της τάξης και ώρα για παιχνίδι
Γράφω τις λέξεις
ΙΧΝΗ ΖΩΩΝ
Αναγνωρίζεις τα πέντε ζωάκια;
Βιβλιαράκι οριγκάμι
(γράφω τα ονόματα των ζώων)
ΒΡΕΣ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ (ΕΙΚΟΝΑ - ΛΕΞΗ)
Κόψαμε τη βασιλόπιτα και το φλουρί το κέρδισε ... η Ειρήνη !
Παιχνίδι αντιστοίχισης
Κάνε κλικ στην πινέζα για να δεις μεγάλη την εικόνα.Μετά γράψε τη σωστή λέξη
Δες την εικόνα και θυμήσου τον τίτλο του παραμυθιού
κάνε κλικ στην εικόνα για να δεις περισσότερες φωτογραφίες αρκούδων
βρίσκω 5 διαφορές στις δύο εικόνες
ποια από τα παρακάτω ζώα γνωρίζεις;
Το ψηλότερο είδος πιγκουίνων.
Το ύψος του φτάνει τα 125 εκατοστά ,
το βάρος του 20-22 κιλά!
ΑΡΚΤΙΚΑ ΖΩΑ
Φύλλο εργασίας
συμπληρώνω τα γράμματα που λείπουν
μετρώ και γράφω
Στο παραμύθι είδαμε τον Οδυσσέα να φτιάχνει έναν χιονοπιγκουίνο και στο διαδίκτυο είδαμε ...έναν αρκουδοπιγκουίνο
(ευκαιρία να μιλήσουμε για τις σύνθετες λέξεις και ... τις δυνατότητες της τεχνολογίας)
η ζωή στους πόλους
ο Αντώνης έφερε από το σπίτι του τρεις πιγκουίνους, δύο πολικές αρκούδες και ένα πάντα
βρήκαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο για τα πάντα.Το κρατήσαμε στην μακέτα και μας δόθηκε η ευκαιρία να σκαρώσουμε διάφορες ιστορίες.
Το πάντα ήρθε στην Ανταρκτική με ένα ιπτάμενο φορτηγό ,δε χωρούσε σε ελικόπτερο, γιατί ήθελε να συναντήσει πιγκουίνους και πολικές αρκούδες.Δεν τον καλοδέχτηκαν οι πολικές αρκούδες
"Δεν είσαι σαν κι εμάς , να φύγεις"
"Μα είμαι κι εγώ μια αρκούδα , όπως εσείς"
"Δεν έχεις το ίδιο χρώμα "
"Στο χρώμα μοιάζω με τους πιγκουίνους, πειράζει;"
"Ξέρεις να κολυμπάς;"
"Όχι. Θα μου μάθετε;"
....
Μετά από λίγη ώρα έγιναν όλοι φίλοι και το πάντα περνούσε τέλεια στο ταξίδι,
όμως μετά από λίγες μέρες ήθελε να φύγει γιατί του έλλειπε η οικογένειά του και τα ...μπαμπού
αφού πήραμε πληροφορίες από τα βιβλία και το διαδίκτυο...
ώρα για δράση
έχουμε τη μακέτα και θέλουμε να είναι μεγαλύτερη
φτιάχνουμε ιγκλού με πηλό
χρωματίσαμε τις φιγούρες τις κόψαμε και τις στερεώσαμε με ξυλάκι και πλαστελίνη
κάναμε πιγκουίνους από πλαστελίνη και από πηλό
Είχαμε και ατυχήματα ,έσπασαν τρεις από τους 10 πήλινους πιγκουίνους ... συμπέρασμα τα πλαστικά παιχνίδια είναι πιο εύχρηστα από τα τα πήλινα
ευκαιρία και για λίγα μαθηματικά με τα πιγκουϊνάκια
Τα παιδιά ήταν διστακτικά στην ιδέα να κάνουν με την πλαστελίνη πιγκουίνους
Κυρία:" Παρατηρήστε έναν από τους πήλινους. Τι νομίζεται πως έκανα"
Χρήστος :"Δύο μπαλάκια"
Κυρία: "Κάντε λοιπόν δύο μπαλάκια"
Έκαναν δύο σχεδόν ίσα μπαλάκια και σύντομα κατάλαβαν πως το κεφάλι ήταν πολύ μεγάλο,μίκρυναν το ένα μπαλάκι.
Κυρία : "Τι έχει στο κεφάλι;"
Παιδιά :"Ράμφος"
Κυρία : "Τι άλλο;"
Παιδιά :"Μάτια"
Κυρία :"Πόδια και πτερύγια δε θα κάνουμε;"
...
Ειρήνη :"Νομίζω πως τον πέτυχα τον πιγκουίνο μου.Είμαι χαρούμενη και περήφανη που τα κατάφερα"
Χρήστος :" Ο δικός μου είναι μεγαλύτερος"
Ναταλία : "Τον έκανα χωρίς καμιά βοήθεια, έχει και ωραίο χρώμα . Είναι ένας θηλυκός πιγκουίνος, μια πιγκουίνα"
Φύλλο εργασίας
Τα παιδιά βλέποντας τα αγγλικά γράμματα ρώτησαν "Τι γράμματα είναι αυτά κυρία ;"
η Αλίσια κι ο Γιώργος έκαναν την εργασία...
το βιβλίο το δανείστηκε η Ειρήνη την Παρασκευή και μας έφερε τη ζωγραφιά της
ο μεγάλος και άσπρος και τρομερός χνουδωτός
το σπίτι της Σίρα και του Ίβικ
Η Σίρα και ο Ίβικ ζούσαν στη Γροιλανδία (κάνε κλικ στην εικόνα)
πλαστικοποιημένες εικόνες του παραμυθιού
τώρα και στον υπολογιστή
κάνε κλικ στην εικόνα
Το ξωτικό της γκρίνιας καταφέρνει
να κάνει άνω κάτω τη ζωή
της Λένας και του Γιάννη.
Τους άρεσε αυτή η αλλαγή στη ζωή τους ;
Ποιο ήταν το μυστικό, για να περνούν ευχάριστα την κάθε μέρα;
30 Ιανουαρίου , γιορτάζει το σχολείο μας τους προστάτες των μαθητών και των δασκάλων
γιατί γιορτάζουν κι οι τρεις μαζί;
παραμύθι
μαθαίνω νέες λέξεις
Ινουίτ : είναι το όνομα των Εσκιμώων της Αλάσκας, της Γροιλανδίας και του Καναδά. Στη γλώσσα τους η λέξη Ινουίτ (Inuit) σημαίνει «άνθρωποι»
φύλλο εργασίας
Η μικρή κατεργάρα έκρυψε τα μουκλούκ της μαμάς της.Η μαμά έχει θυμώσει γιατί βιάζεται να πάει στο ψάρεμα .Η μικρούλα έχει διάθεση για παιχνιδάκια κι έδωσε στη μαμά ένα χαρτί και της είπε : Κάνε τις πράξεις και θα τα φέρω...βοήθησε τη μαμά να τελειώσει γρήγορα
|