Εκπαιδευτικό υλικό


γατα

ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ

goglelg

 

χαρτμ

 

2015-05-02 10 31_39-Έγγραφο1 - Microsoft Word Starter

 

onepartanalytik

 

analytdyo

 

 

2015-05-03 08 49_29-Έγγραφο1 - Microsoft Word Starter

 

 

 

 

 

 

 

Οκτώβρης 2021 •PDF• •Εκτύπωση• •E-mail•
Νήπια
••Σάββατο•, 02 •Οκτώβριος• 2021 04:53•

 

 

asjkhfjksoktobris

 

jsajfklhmerologio

 

Ας διαβάσουμε μαζί τις μέρες της εβδομάδας

Ας μετρήσουμε μαζί τις μέρες του μήνα

Ξέρετε πως αυτόν τον μήνα έχουν γενέθλια 2 παιδάκια της τάξης μας;

Θέλετε να σας πω γιατί έναν αριθμό τον έγραψα με μπλε χρώμα;

 

 

 

 gfshdfghgdgffuinopvro

 

 

 

 

paixnihgflghfdjdi

Κάνε κλικ 

https://learningapps.org/watch?v=p7e1re6kc18

 βάλε στη σειρά τους μήνες του φθινοπώρου

 


vchsdvbhhippo

 

dsdparonpareuonmellon

 

 

 

sfsafkfkoopaixn

 

 

 

 Τι βλέπεις στον πίνακα ;

 Τι σκέφτεσαι ;

 Αναρωτήσου "πού ταιριάζει η κάθε κάρτα/εικόνα"

 

 

 

 

 

Χώρισε τις λέξεις σε δύο παρεούλες: μία με μπλε βούλα και μία με πορτοκαλί βούλα.

Πόσες κάρτες έχει η κάθε παρεούλα;

Σου θυμίζουν κάτι οι λέξεις στις κάρτες;

Κάνε τις κάρτες ζευγαράκια , με τις ίδιες λέξεις.

 

 




 



Με αφορμή την αφίσα συζητάμε για τα κατοικίδια ζώα , τα ζώα που έχουμε στο νησί  μας .

Τι ξέρουν και τι σκέφτονται τα παιδιά για τα ζώα .

Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση των παιδιών και η στάση ζωής που έχει ένας άνθρωπος απέναντι στα ζώα.Επιθυμία μας , να δημιουργηθεί ένας κόσμος όπου τα ζώα θα αναγνωρίζονται πάντα ως αισθανόμενα όντα και θα μεριμνούμε  πάντα για τη καλή διαβίωση τους.

 



pagkomiahmerazvvn

Τι λέτε να θέλουν τα ζώα από εμάς; Τα παιδιά είπαν :

12345artzzvaeipan


(συζήτηση)

Βλέπω, σκέφτομαι , αναρωτιέμαι...


collageβεαρ




ra12345gta12paixn

Ζώα, an interactive worksheet by xrysanthim
liveworksheets.com



Εργαστήρια Δεξιοτήτων 

1ος θεματικός κύκλος ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΥΖΗΝ

Δόντια γερά , τρώγοντας υγιεινά  

1ο Εργαστήριο

δραστηριότητα

"Ας γνωριστούμε"


243860996 4508218775883306_8507230195278893963_n

Ο Έλμερ ήρθε στο νηπιαγωγείο, γιατί έχει μια αποστολή...



photomania-8acbb2065f136a6f351ec9dc0fbbcfa4

Θέλετε να γνωριστούμε ;

Αφού γνωριστήκαμε και γίναμε φίλοι αποφασίσαμε να βοηθήσουμε τον Έλμερ στην αποστολή του

1ο Εργαστήριο

2η δραστηριότητα

"Αποστολή"

Ποια είναι; Να συγκεντρώσει πληροφορίες για τα δόντια και να τις μεταφέρει στον πλανήτη του. Τι πληροφορίες θα μπορούσαμε να δώσουμε στον νέο μας φίλο για τα δόντια;

Τα παιδιά είπαν :

"όλοι οι άνθρωποι έχουν δόντια , για να τρώνε"

"τα παιδιά έχουμε νικρά δόντια και οι μεγάλοι μεγάλα "

"πλένουμε τα δόντια, για να μη χαλάσουν"

"δεν τρώμε πολλά γλυκά"

"να του δώσουμε  το παραμύθι, Δόνα Τερηδόνα"

"και τον Σοκολάκη"...

Πώς θα τα καταφέρουμε ; Πώς θα οργανωθούμε;

1ο Εργαστήριο

3η δραστηριότητα

"Οργάνωση για καλύτερα αποτελέσματα"

Θα βοηθήσουμε τον Έλμερ δουλεύοντας όλοι, άλλοτε σαν μια μεγάλη ομάδα και άλλοτε χωρισμένοι σε μικρότερες ομάδες






oikogeniaaaaa12345




 

 

 

 

 

 

 

 

seielafismows

 

 

 κλικ στην εικόνα για να τη δεις μεγαλύτερη

seismowsemhsepianeipanikos

 

 

 

 

 

Τί είναι ο Σεισμός ; ( Καταιγισμός ιδεών προκειμένου να διερευνηθούν οι αρχικές απόψεις των παιδιών ).

Τί συμβαίνει κατά τη διάρκεια ενός σεισμού ;

Πώς οι επιστήμονες μετρούν τη δύναμη ενός σεισμού;

Πώς μπορώ να προστατευτώ κατά τη διάρκεια ενός σεισμόυ; Τί κάνω μετά το σεισμό;

Τί είναι η τσάντα έκτακτης ανάγκης;

Ποιά είναι τα κριτήρια για να φτιάξω μία δική μου τσάντα έκτακτης ανάγκης;

Πώς αισθάνομαι όταν συμβαίνει ένας σεισμός; ( Ας μιλήσουμε για τα συναισθήματα άγχους, φόβου και αγωνίας καθώς και τρόπους για να μειώσουμε την έντασή τους ).

Μυστικά διάσωσης : Σωστές και Λάθος αντιδράσεις κατά τη διάρκεια ενός σεισμού.

Κατασκευές.

Είναι βασικό τα παιδιά αρχικά να κατανοήσουν και στην συνέχεια να κατακτήσουν την ικανότητα να ανασύρουν από τη μνήμη τους, τη κρίσιμη στιγμή, τρία βασικά βήματα:

Δεν χάνω την ψυχραιμία μου, μένω ήρεμος.

Πέφτω κάτω, καλύπτομαι, κρατιέμαι. ( Σύνθημα: πέσε κάτω! Καλύψου! Κρατήσου!).

Κάνουμε σειρούλα και βγαίνουμε έξω από το κτίριο.

Γι αυτό είναι απαραίτητες οι ασκήσεις ετοιμότητας σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

 

Ο Εγκέλαδος και το ρόπαλο: Τα παιδιά χορεύουν σε κύκλο και ο Εγκέλαδος-παιδί στη μέση. Η μουσική (γρήγορη και παιχνιδιάρικη) σταματά και ο Εγκέλαδος ξυπνά. Κρατώντας ένα μαντήλι για ρόπαλο, ο Εγκέλαδος κυνηγά τα παιδιά για να τα χτυπήσει. Όταν όμως τα παιδιά σταματήσουν και βάλουν τα χέρια τους στο κεφάλι, ο Εγκέλαδος δεν μπορεί να τα χτυπήσει. Το παιχνίδι επαναλαμβάνεται έως ότου τα παιδιά καταλάβουν ότι δεν θα πάθουν τίποτα αν προστατεύσουν το κεφάλι τους.

Έλα όμως που αυτός ο σεισμός είναι ύπουλος και δε φτάνει μόνο αυτό...Πρέπει όλοι να μπούμε κάτω από τα τραπέζια. Συνεχίζουμε λοιπόν με το δεύτερο παιχνίδι μας (άσκηση προετοιμασίας 2


Μην ξυπνήσεις τον Εγκέλαδο:

Σε στρωμένο σεντόνι ο Εγκέλαδος-παιδί κοιμάται. Ένα 2ο παιδί πρέπει να κουβαλήσει το ντέφι πάνω σε ένα τούβλο (από τα μεγάλα πλαστικά τούβλα ) χωρίς να του πέσει ή να ακουστεί κι ο παραμικρός θόρυβος όταν το ακουμπήσει. Γιατί τότε...ωχ! ο Εγκέλαδος ξυπνά και το κυνηγάει. Όταν προλάβει να μπει κάτω από το τραπέζι όμως ο Εγκέλαδος δεν μπορεί να τον πειράξει !!! Παίζουμε έως ότου όλα τα παιδιά να δοκιμάσουν και τους 2 ρόλους.(σημ: αν και πάντα ακούγεται το ντέφι, σε περίπτωση που κάποιο παιδί είναι ιδιαίτερα ικανό και καταφέρει να μην ακουστεί τίποτα, βάλτε κάποιο άλλο μουσικό όργανο...)

Πόση ώρα όμως πρέπει να μείνουμε εκεί; Το 3ο παιχνίδι μας συνδυάζει τα προηγούμενα βήματα ενώ αφορά και τη συμπεριφορά μας κατά τη διάρκεια του σεισμού και λέγεται «Ο Εγκέλαδος ξύπνησε!» (άσκηση προετοιμασίας 3)


Ο Εγκέλαδος ξύπνησε:

Το παιδί-Εγκέλαδος στέκεται πάνω σε καρέκλα με μια λεκάνη γεμάτη μπάλες από εφημερίδες που τις πετάει όπου βρει. Τα παιδιά, -όταν αρχίζουν να πετάγονται μπάλες- με τα χέρια στο κεφάλι (1) μπαίνουν κάτω από το τραπέζι (2). Όποιος βγει όσο ο Εγκέλαδος πετάει «πράγματα», χάνει. Νικητές όσοι περιμένουν να «μείνει» ο Εγκέλαδος από μπαλάκια....(3), δηλ. όσοι περιμένουν να τελειώσει η σεισμική δόνηση.

ΝΑΙ, ακόμη και ο σεισμός μπορεί να είναι αφορμή για διασκέδαση και παιχνίδι στο νηπιαγωγείο!!!!!



 


 

 

 

 

949fd7e0799c6ff6ff661b2238b08351-removebg-preview

βροχή και πλημμύρες

με αφορμή τις μεγάλες καταστροφές που έγιναν σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας από τις καταρρακτώδεις βροχές ...


(ρυθμικό τραγουδάκι)

Η βροχή δες πως πέφτει από ψηλά 

Η βροχή δες πως  πέφτει χαμηλά

Και κυλά και μαζεύεται στην γη

Και κυλά,ποταμάκι να γενεί.


dghuFRAIN



 

rainnnnrainnn

 

 

fffffuuu

 

 

Ποιά από τις εικόνες σου αρέσει περισσότερο; Γιατί;

 

lloobroxh mouskema

f29dba5e8f5a640432f9e1c392ad11b8-removebg-preview


ldgdksglpppllolkiknews

 

 

 

 

gggelliahbrogh

 

 

 

 

czzvvvnhyh

 

 

fgjhorfairy

 

 

 

saloigkarrrropoiiiihma

 

dydpoooooihmhnha

 

 

 

 

Δε μένουμε εδώ! Φτιάχνουμε τις δικές μας βροχές. Πινεζοβροχή και πινοζοψιχάλες ο Τριβιζάς και ο Παπασταύρου; Για να δούμε, για να δούμε:

καρεκλοβροχή: βρέχει καρέκλες 

παιχνιδοβροχή:βρέχει παιχνίδια

παγωτοβροχή:βρέχει παγωτά

καραμελοβροχή : βρέχει καραμέλες

καρπουζοβροχή: βρέχει  καρπούζια 

μολυβοβροχή: βρέχει μολύβια (αυτό μου άρεσε πολύ)

αστροβροχή: βρέχει αστέρια (είναι γεγονός!)

κοτσιδοβροχή: βρέχει κοτσίδες κοριτσιών

λουλουδοβροχή: βρέχει λουλούδια

 

 

kkkannoooootiiiiuevlv

 

 

 

rtrertmmmmppppou

 

 

 

ghdfhdhfumrella

 

rdrdbrella

 

sasslllaumbre

 

 

 

 

 

 

 hvfhfvvvfggerrlay

 

 



 

 

 

ppapspsumrpillllk

 

polemhhhhhdeiiiiirhhr

 

hfhdpomemowwwwar

 

κλικ για να διαβάσεις το παραμύθιghghdmonogeneiiiiiki

 

cctctgquis

Τι σου άρεσε στην ιστορία ;

Τι δεν σου άρεσε;

Θα ήθελες να είναι  μπαμπάς σου ο Πόλεμος;

Πού θα προτιμούσες να ζεις. Σε μια ειρηνική χώρα ή σε μια χώρα που γίνεται πόλεμος;Γιατί;


Δραματοποίηση της ιστορίας


Παίζουμε με τα γράμματα

ποια από τις παρακάτω λέξεις είναι η λέξη  "πόλεμος";

πώς το κατάλαβες;

"αρχίζει από π"

μα κι άλλες λέξεις αρχίζουν από π

ναι αλλά ...ο πόλεμος είναι πιο μεγάλη λέξη και έχει και "ε"

Αναγνωρίζετε τα γράμματα της λέξης;

π...όπως πόδι

ο...όπως οδοντογιατρός

λ...όπως λιοντάρι

ε...ελάφι

μ...όπως μαϊμού

ο...όπως οβίδα

σ...όπως σεισμός

Μπορείτε να βρείτε αυτά τα γράμματα στο κουτί των γραμμάτων;

Μπορείτε να τα βάλετε στη σωστή σειρά;

 


vgvgvvggggg

 

Τα παιδιά έκαναν μια πόλη κι ο Πόλεμος θάλει να την καταστρέψει.Έρχεται...και φέρνει μαζί του  το φόβο την πείνα την καταστροφή , τον θάνατο. Όταν φεύγει αφήνει πίσω του συντρίμμια και το περιστέρι της Ειρήνης τα βλέπεικαι είναι πολύ λυπημένο.

 



Δραστηριότητα στην τάξη

1. Εκτυπώνουμε  φωτογραφίες ...πολέμου

2. Τις σκορπίζουμε στο πάτωμα από την ανάποδη

3. Φοράμε το στεφάνι της Ειρήνης με το περιστέρι 

4. "Πετάμε" κι όταν σταματήσει η μουσική, σηκώνουμε τη φωτογραφία 

5. Ξαναρχίζει η μουσική και όταν σταματήσει

6.Καθόμαστε σε κύκλο και παρατηρούμε τη φωτογραφία μας

7. Το κάθε "περιστέρι" μπαίνει στη μέση του κύκλου και περιγράφει τι είδε 

8. Όλα μαζί τα περιστέρια προβληματίζονται 

"Γιατί να γίνονται οι πόλεμοι;"

"Πώς θα μπορούσε να εξαφανιστεί ο πόλεμος;"

9. Ετοιμάζουν το μήνυμά τους.

10. Πώς θα το διαδώσουν;

rtrtrtooooklokloi

Tα παιδιά- περιστέρια  είπαν :

  • να κάνουμε κάρτες και να τις στείλουμε σε πολλούς ανθρώπους 
  • να  κάνουμε  μια αφίσα και θα τη μοιράσουν σε όλα τα νησιά
  • να μιλήσουμε για τον κακό πόλεμο και την καλή ειρήνη
  • να τηλεφωνήσουμε σε όλο τον κόσμο
  • να στείλουμε email


Βλέπουμε τον πίνακα

 

8edHnnn8c3BmSi

Pablo Picasso, Το παιδί με το περιστέρι (1901) 

1ο στάδιο 

δες, πες , περιέγραψε

τι είναι αυτό που βλέπεις

τι σου κινεί το ενδιαφέρον

τι αισθήματα σου προκαλούνται

2ο στάδιο

ψάξε, βρες , ανάλυσε

τι θα ήθελες να συζητήσεις;

μπορείς να διακρίνεις κάποια ιστορία;

τι τίτλο θα έδινες;

3ο στάδιο

εμβάθυνσης, δημιουργικής παρατήρησης

Τι να σκέφτεται το παιδί;

Τι να σκέφτεται το περιστέρι;

Μιλάνε; Είναι σιωπηλοί;

Αν μιλάνε τι λένε;

Είναι σιωπηλοί , γιατί;

τι συνέβει πριν...μετά;

Μπες στην εικόνα "τι ακούς;"

4ο στάδιο

ενεργοποίησης

ταμπό βιβάν(παγωμένη εικόνα) 

ttttypppoooikpikassso

5ο στάδιο

αναστοχασμός

σκέψεις /συναισθήματα /ιδέες

 

230px-Pablo picasso_1

Τον Ιούνιο του 1937 ο Πάμπλο Πικάσο ζωγράφισε τη Γκερνίκα. Ήταν μια τοιχογραφία (3,54Χ7,82) αφιερωμένη στη μνήμη των 1650 ανθρώπων που αφανίστηκαν στη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου Πολέμου, στον βομβαρδισμό της κωμόπολης Γκερνίκα της Χώρας των Βάσκων, από τους Γερμανούς πιλότους της αεροπορίας των εθνικιστών. Για τους Ναζί, η βομβιστική επίθεση στην Ισπανία (32 τόνοι εκρηκτικών ισοπέδωσαν το 70% της πόλης) ήταν μια ευκαιρία για να δοκιμάσουν τον τελευταίο στρατιωτικό εξοπλισμό τους, να τρομοκρατήσουν τους αμάχους και να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τους δεσμούς της Ισπανίας με το φασιστικό Άξονα.


 

"Γκερνίκα"

 

 

Τα παιδιά έκαναν μια πόλη κι ο Πόλεμος θάλει να την καταστρέψει.Έρχεται...και φέρνει μαζί του το φόβο , την πείνα την καταστροφή , τον θάνατο. Όταν φεύγει αφήνει πίσω του συντρίμμια και το περιστέρι της Ειρήνης τα βλέπει και είναι πολύ λυπημένο.

 

 polemoooosssssskkkkaiandeirhhhhhn

 

Η φιγούρα του Πολέμου μονοπώλησε το ενδιαφέρον των παιδιών , πάει σε άλλες πόλεις και χωριά

 

ggjgjhgpaliotohhhh

 

θέλει να σκοτώσει και το περιστέρι της Ειρήνης

 

paloioppppole

 

Ποιο μήνυμα φέρνουν τα παιδιά;

 

dgdkaiarvt

 

patridaaaaaaelllllllaaaa

 

 

 

 ddfdoxikaipalioxxxxxiiii

 Τι ξέρεις , τι θέλεις να μάθεις για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

(εννοιολογικός χάρτης)

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

sisitttio

 

 

hhkatoxiiiii

 

 

2018-10-23 17 23_05-Έγγραφο1 - Microsoft Word Η ενεργοποίηση προϊόντος απέτυχε

 

 

aixmalvtow ppppolemoy

 

 2018-10-23 17 08_36-Έγγραφο1 - Microsoft Word Η ενεργοποίηση προϊόντος απέτυχε

 

 

 

ytyttyutuyhhhh

 

 

dtdtydytttt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

τα παιδιά παρουσίασαν τις ζωγραφιές τους

 

Μυρτώ:

Το περιστέρι της Ειρήνης διώχνει τον Πόλεμο

mmmmmyyrrrrrrrt

 

Μιχάλης : 

ο δεινόσαυρος λέει ΟΧΙ στον Πόλεμο

mmmmiixxxxxxa

 

Άννα :

Οι άνθρωποι φοβήθηκαν και  κρύφτηκαν στα σπίτια τους

aaaaannnnnnno

 

 

 

 

 2015-10-23 11 03_24-H             είναι   ζεστή - Microsoft Word

 

 

 

ffuyuartiiiimpo

 

sdsdsssrerrrrrrrrrrr

 

 

 

sqfssfgftryt

 

 

dsdsxzz

 

 

sssssswwsd

 

 

•Τελευταία Ενημέρωση στις ••Κυριακή•, 31 •Οκτώβριος• 2021 18:12••
 
 

σψηγρ 1     

yahoo.gr

rain

bubbl

aerostato

quizle

ssssccccra

2015-11-03 20 50_34-Κοινότητα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Αιγαίου_ Είσοδος στο δικτυακό τόπο